Tuesday, March 27, 2012

its hard to make she give back her trust..:(

she is my sweetheart...:P
lalalalalalalalala.......

sweet an dyeorg nie...hahaha....
untungla ade orang suke.....
lau da ade org suke kne jage die baek2 k....
jgn wat dye sdeyh,jgn wat dye trase hati..,wat la die rase dihargai dan disayangi..
jiwang sgt la plak..hahah...



trust  n love can't be seperate ...
coz the 2 things are very important in one relationship..
jiwang tol la aku mlm ni..npe ek..?
adussss....

las skali nk ckp yg aku ni ske dan trima diri awak seadanya...
prcaya la saya kali ni k...
sy sanggup tnggu awak smpai ble2...
plis give back your trust to me k...
sayalah insan yg paling bertuah kalau sy dapat memiliki awak...
lagi lagi kalau saya dapat memiliki awak dengan cara yang halal..,
insyalllah suatu hari nnt..:)
chaiyok2!
haha...aku yakin...



hahahha..jus gambar hiasan k..jangan salah faham....

No comments:

Post a Comment